الأحد، 27 سبتمبر 2009

*** مهارات في كرة السله


هناك 8 تعليقات:

قيس بن الملووووح يقول...

مدونه جميله وانا كمان بحب كرة السله بس طول عمري ما لعبتهاش

محمد الحسيني يقول...

انا بلعبها ولو عند قدرة تشترك وتروح انا اشتركلك ولو متحمس للعبة شكرا

محمد الحسيني يقول...

انا بلعبها ولو عند قدرة تشترك وتروح انا اشتركلك ولو متحمس للعبة شكرا

آه وكفى يقول...

السله جميلة اوي على فكرة كنت بلعبها في ثانوي
وهى اللي الحمدلله خلتني اطول وربنا نفخ في صورتي

تحياتي

فشكووول يقول...

مدونه رياضيه طيبه ... تحياتى يا محمد الاسيوطى وكل عام وانت بخير

اشكرك على زيارة فشكول

micheal يقول...

ههههههههه..لذيذ الفيديو
ادي الدانكات ولا بلاش
:)
سعيد جدا بالتعرف علي مدونتك
أنا برضه بحب كرة السلة ولو مش بدرجة كرة القدم
تحياتي

modcena يقول...

انا ماليش اوى فى كورة السلة لكنى بحبها
مدونتك جميلة جدااااااا
وكمان من اسيوط يعنى بلدياتى اتمنالك التوفيق ودوام التواصل
http://modcena.blogspot.com/

Unknown يقول...

أخى الكريم : محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مدونة متميزة بالفعل
وأتمنى لك كل التقدم والتألق
بارك الله فيك وأعزك